رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

سنجد

وای وای

1390/3/21 11:33
نویسنده : مامانی
395 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز همه همکارهام می گفتند که چه کار قشنگی که هر روز خاطرات کوچولوتو می نویسی چون هم کلی تجربه به دست می یاری و هم هیچ وقت کارهای قشنگ ، روزهای خوب و روزهای .... از یاد آدم نمی ره.

یکی از همکارهام می گفت اگه یه موقع بچه سوزن و یا هر چیز دیگه ای رو خورد برای این که سریع دفع بشه می تونید سیب زمینی رو آبپز کنید و به بچه بدهید ف مشکل برطرف خواهد شد اینم یه نظر دیگه !

حالا بهت بگم که این حرف ها از کجا شروع شد ، شما پسر خوب دو بار این کار و کردی ، یه بار با جعبه قرص های ویتامین E و یکبار هم با قرص های Advil . دفعه اول زود دیدمت و به موقع قرص ها رو ازت گرفتم فقط چون خیلی چرب بودند به سختی تونستم دستهاتو پاک کنم ولی دفعه دوم اصلا نفهمیدم که تو که قرص ها رو برداشتی فقط دیدمت که یه مشت قرص توی دهنت و کلی قرص هم کنار دستته !!!!سبز    سبز   استرس

خلاصه با کلی قربون صدقه دونه دونه قرص ها رو از دهنت درآوردم . استرساسترسنیشخند

نمی دونم چرا هی دلت می خواد منو گاز بگیری ، به من که می رسی از هرجایی از بدن که بشه یه گاز محکم می گیری بعد با دندونات می کشی ، ببر کوچولوی من، من خودم احساس می کنم که دلت برام تنگ می شه و می خوای اینجوری شکایت کنی . مژه

 راستی مامان بزرگ می گفت دیروز دولا شده بودی و از زیر در اتاق ، اتاق خاله فرشته رو می خواستی ببینی !!!!!!!!!!!!!!!!!!  خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 11:51
الهی چه پسمله شیطونیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنجد می باشد