رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

سنجد

تولدت مبارک

1390/3/2 9:52
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ببخشید که این چند وقته نتونستم وارد وبلاگت بشم و کارهای قشنگتو بنویسیم و مهمتر از همه تولدتو این جا بهت تبریک بگم .

بهر حال ! هورا

اولین سال زندگی تو هم گذشت و چقدر هم زود گذشت ، انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدیو تو رو آوردن توی بغلم گذاشتند . مداوم دهنتو این ور و اون ور می بردی تا شیر بخوری ، هم هفته های سختی بود و هم هفته های شیرینی هورا

از زردی گرفتن تو و دادن آزمایش های مختلف و گریه های من و بی خوابی های شب و عروسی خاله افسانه من و ...... اوف کلی اتفاق های قشنگ دیگه هورا

هنوز باورم نمی شه که یک ساله شدی کوچولو ، هر روز کارهات قشنگتر و زیباتر می شه و .... هورا

خلاصه که با تمام وجود دوستت دارم و برای تو شیرینی زندگی من و بابایی آرزوی بهترین ها رو دارم . هورا

هوراتولدت مبارک هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنجد می باشد