رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

سنجد

هفته ای که گذشت

1390/1/18 9:44
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جدیدا که ظهرا می یام دنبالت الکی می خندی ، جیغ می کشی و حسابی ذوق می کنی ، ایقدر احساساتت قشنگه که نمی دونم چی بگم .

niniweblog.com

همش دوست داری که دنبالت کنم و تو هم فرار کنی ، مامان بزرگ هم که پایه !!!! سریع دستتو می گیره و دو.تایی با هم فرار می کنید ! منم که آقا گرگه هستم و باید با همون لباس سرکار دنبالت کنم و بازی کنیم ، مهلت نمی دی که لباسامو دربیارم ، بعد از یه یک ساعتی آروم می شی ، ولی این آرامش تا زمانی هست که بابایی رو می بینی و این دفعه من و تو فرار می کنیم و بابایی می شه آقا گرگه !!!!!!!!!!!! 

niniweblog.com

خاله فرشته رو هم که اصلا خود خود خود آقا گرگه می بینی و وقتی پیشت باشه نمی تونی رو زمین بشینی !

niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
20 فروردین 90 11:07
http://photomontager.com/ سلام این سایتی که عکس ماهان و درست کردم .بووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنجد می باشد